שאלות ותשובות נפוצות

  • אנחנו משתדלים להביא אליכם את מיטב המוצרים במחירים האטרקטיביים וההוגנים ביותר.
  • מוצרים שאנחנו מכירים היטב .
  • קודם כל ולפני הכל נמליץ לכם על מוצר שאתם באמת צריכים ושמתאים לכם ביותר.
  • שקיפות בתהליך הרכישה.
  • משלוחים לכל חלקי הארץ בהתאם לאזורי החלוקה של חברות המשלוחים  .
  • תמיכה טכנית ועזרה מקצועית גם לאחר הקניה.

כן. בהחלט ,בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה “איסוף עצמי”. אנחנו נכין עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נטלפן אלכם לבוא לאסוף אותה.

כן . המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי אם החלטתם לשלם טלפונית .את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית .

לא ממש . האתר BNANO הוקם על מנת שכל אחד ירגיש חופשי להתרשם ולבחור את המוצרים שהוא באמת רוצה וצריך , בצורה נוחה וידידותית מול מחשב ,טבלט או סמרטפון ,בלי שום לחץ מכירתי . יש לנו מוצרים במלאי אבל זהו מלאי אקטיבי שהוא מיועד להזמנה ולא לתצוגה .

 

מחירי המוצרים מתעדכנים באופן תדיר. היות ואנחנו תלויים בגורמים שונים ובעיקר ביבואנים , אם ונמצאה תקלה משמעותית כלשהיא במוצר אם זה במחיר ואם זה בפירוט מהותי אחר ,שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים, נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון . הדבר לא יחייב את BNANO  ובכל זאת אנחנו מבחינתנו נעשה הכל כדי שתהיו מרוצים ותמשיכו לחייך.

 

תוכלו לבחור בין כמה אפשרויות משלוח .

חשוב לנו לציין שימי העסקים נספרים רק אחרי תשלום מלא. ימי ו’, שבת, חג וערבי חג, לא נחשבים כימי עסקים. הזמנות שתקבלנה עד השעה 10:30, ימי העסקים יתחילו מיום למחרת בבוקר. הזמנות שתקבלנה אחרי השעה 10:30, ימי העסקים ייחלו יומיים לאחר מכם

אנחנו תמיד נשמח להציע אפשרויות אחרות בהתאם לחברות המשלוחים בארץ .

מחיר המשלוח הינו עבור ההזמנה כולה ולא עבור פריט בפרט. גם אם אתם לא ממהרים ובחרתם שנשלח את  המוצר בדואר פשוט, בעלות סמלית , צריך לקחת בחשבון שלא ניתן לעשות זאת עם מוצרים רגישים ,שבירים או יקרי ערך.

איחור באספקת המוצר מסיבה כלשהיא לא יחייב את BNANO .

 

BNANO פועלת בהתאם לכל חוקי הגנת המידע. מהבחינה הזו אנו מכבדים, כמובן, את עקרונות חוק הגנת המידע החלים על עיבוד נתונים אישיים. לכן אנחנו מתייחסים לפרטים שלך אך ורק בעת הזנתם למערכת. בראש ובראשונה לטיפול ברכישות ובאספקתן .